Interesse en aandacht maken tandartsbezoek stuk prettiger

Persoonlijke aandacht kan alleen als je tandarts je kent. Interesse in de patiënt en goed luisteren leidt volgens ons tot een ontspannen behandeling en de beste mondzorg. Bij Tand150 maken de tandartsen daarom veel ruimte voor de wensen en gevoelens van de klanten

En, merken ze bij Tand150, in de praktijk blijkt dat patiënten de medewerkers ook graag beter willen leren kennen. “Uiteraard lukt dit het beste tijdens een bezoek aan onze praktijk. Maar voor degene die ons nog niet kennen, stellen we ons sinds kort ook uitgebreid voor via onze nieuwe website. Met een eigen verhaal over hoe eenieder van ons persoonlijke aandacht geeft.”

“Wij kennen vrijwel alle patiënten bij naam. Én meer dan dat. Wij leren onze patiënten graag echt kennen. Dat maakt naar de tandarts gaan gezellig en komt de kwaliteit van een behandeling ten goede”, stelt Tand150. “Zo stellen wij bijvoorbeeld veel vragen en vragen we – indien nodig – ook door. We onthouden de dingen die verteld worden en komen er ook zelf weer op terug. Wij vinden het steeds terugzien van mensen dan ook vooral fijn omdat je diepgang krijgt in het contact. Als je mensen zo’n lange tijd helpt bouw je een band op en maak je vele veranderingen in hun leven mee.”

Bij Tand150 is de instelling dan ook dat je door iemand echt te leren kennen, zo goed mogelijk mondzorg op maat kan leveren. Om dit te realiseren wordt voor iedereen ruim de tijd genomen tijdens een afspraak.

Koninginneweg 150

www.tand150.nl

0 Shares